قوانین و مقررات دوره نقره ای فروش

به دوره های آموزشی هانوتا خوش آمدید

دوره های آموزشی در جلسات مدون تهیه شده و لینک آن از طریق پیامک برای شما ارسال شده است.
در زیر روند و مقررات دوره برای شما آورده شده است

در ابتدا لینک جلسات دوره از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

در روز شروع دوره یک پیامک برای شما ارسال می شود که شامل روز پاسخگویی به سوالات شما- لینک تمامی جلسات دوره و شماره تلفن پشتیبان شماست که باید از طریق واتس اپ به ایشان پیام بدهید و نام و نام خانوادگی خود- نوع دوره خود را ارسال کنید

وظیفه ارسال پیام در واتس اپ برعهده دانشجو می باشد و پشتیبانی یک ماهه شما از روز ارسال پیامک آغاز می شود در صورت عدم ارسال پیام، خود دانشجو متضرر شده و زمان پاسخگویی خود را از دست می دهد

مشخص بودن روز پاسخگویی

پاسخگویی به سوالات شما یک روز در هفته توسط پشتیبان شما انجام می شود که روز آن مشخص گردیده است- لطفا سوالات خود را جمع آوری کرده و در آن روز از پشتیبان خود سوال بفرمایید.

زمان پاسخگویی به سوالات شما در روز مشخص شده به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ می باشد.

نکات مهم

روز های پشتیبانی

پشتیبان شما در روزهای کاری در روز مشخص شده برای شما از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پاسخگوی سوالات شما می باشد و در روزهای تعطیل شرکت و تیم پشتیبانی پاسخگوی شما نخواهند بود
باید سوالات خود را در روزهای پاسخگویی خود و در ساعت مشخص شده برای پشتیبان ارسال نمایید
ممکن است زمانی را در صف پاسخگویی باشید.
توجه داشته باشید که پشتیبانی شما یک ماهه از زمان ارسال پیامک خواهد بود پس بهتر است که بعد از دیدن هر جلسه پیاده سازی را آغاز کرده تا بتوانید مشکلات و سوالات خود را در دوره پشتیبانی خود از مشاور خود بپرسید و سوالات شما فقط شامل سوالات مربوط به جلسات خواهد بود و پشتیبان و مشاور وظیفه ای در قبال پیج، آنالیز پیج و ایده یابی به شما ندارد
بعد از اتمام زمان پشتیبانی ، اولویت پاسخگویی به شما پایین می آید و ممکن است مشاور پاسخگوی شما نباشد.

مشکل در نمایش ویدیو

بعد از باز کردن لینک ویدیو ها ابتدا اجازه دهید که صفحه اینترنت به طور کامل بارگذاری شود و بعد اقدام به پلی کردن ویدیوها بکنید
در صورت بروز مشکل در نمایش ویدیو ، ابتدا سرعت اینترنت خود را چک نمایید و اگر از طریق اینترنت همراه اقدام می کنید به اینترنت وای فای و خانگی وصل شده
در مرحله بعدی اگر با این کار این مشکل هنوز رفع نشده است لطفا در یک گوشی یا لپ تاپ دیگر ویدیو را امتحان کنید و اگر باز هم مشکل برطرف نشد با پشتیبان خود ارتباط گرفته و مشکل خود را بازگو نمایید تا مشکل شما را حل کنید

منصرف شدن از دوره

بعد از شروع دوره امکان انصراف و کنسل کردن دوره وجود ندارد و شما فقط مشمول تضمین بازگشت وجه خواهید بود . بعد از اتمام دوره یک ماهه شما باید روی پیج خود ۶ ماه فعالیت کرده و تمام آموزش ها را پیاده سازی نمایید . در صورت عدم نتیجه گیری در مدت زمان اعلام شده با مدیریت پشتیبانی ارتباط گرفته فرم تضمین بازگشت برای شما ارسال شده، پیجی که تمامی آموزش ها بر روی آن پیاده سازی شده است را ارسال می کنید تا کارشناس ارشد پیج شما را بررسی نماید و در وصرت محرز شدن پیاده سازی تمامی آموزش ها و عدم حصول نتیجه وجه به شما بازگردانده می شود. لازم به ذکر است که شما به عنوان دانشجوی هانوتا تنها زمانی مشمول این قانون خواهید بود که تمامی موارد گفته شده در دوره را پیاده سازی کرده و منوط به برداشت خود دانشجو نیست، حتی عدم پیاده سازی یک مورد کوچک نیز ممکن اسن منجر به عدم نتیجه گیری شما شود.

ارتباط با مدیریت پشتیبانی

برای ارتباط با مدیریت پشتیبانی با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۱ داخلی ۳۰۱ تماس بگیرید.

با پیاده سازی آموزش ها

موفقیت در دستان شماست

کلید اسکرول خودکار به بالا