دسته‌بندی نشده

میزان درآمد اینستاگرام از تبلیغات:

آمارها نشان می دهد صاحبان کسب و کارها با داشتن پیج های موفق از افزایش ۳۰تا۷۰درصدی فروش خود از طریق تبلیغات محصولات توسط پیج های اینستاگرامی خبر داده اند .

برند کاله یکی از پیشگامان تبلیغ در اینستاگرام است و بسیاری از تبلیغات تلوزیونی خود را که هزینه ی بسیار بیشتری نسبت به تبلغات در اینستاگرام دارد حذف کرده است و درعین حال از افزایش فروش موثر خبر داده است .این برند که در سال های اخیر تنوع محصولات خود را بسیار بالابرده است برای معرفی محصولات خود به سراغ اینستاگرام آمده و تبلیغات را از طریق داشتن پیج با فالوور فعال و همچنین اینفولئنسر ها انجام می دهد .

بدون شک شما نیز با داشتن پیج فعال در اینستاگرام می توانید چنین تفاوت شگفتی را در کسب و کار خود ایجاد کرده و سود بیشتری بدست آورید .اینستاگرام با داشتن ۳۰میلیون کاربر ایرانی که حداقل روزانه ۲تا ۳ساعت خود را در آن می گذرانند بهترین فضا برای افزایش درآمد ،معرفی محصول و‌کمک به چرخه ی بازار است.

مزیت تبلیغ در اینستاگرام هزینه ی کمتر آن نسبت به سایر رسانه ها است و این درحالی است که مخاطب اینستاگرام بسیار بیشتر از سایر رسانه ها است.
علاوه بر افزایش درآمد برای کسب و کارها ،اینستاگرام درآمد چشمگیری برای اینفولئنسر ها ایجاد کرده و بسیار از نوجوانان درآمدهای چشمگیری از این طریق بدست می آورند.اینفولئنسر های ایرانی مطابق آمار می توانند تا ۶۰۰میلیون ماهانه درآمد بدست آورند ؛این درآمد بسته به نوع محتوا و پیج و به کار گیری روش های اصولی می باشد .

نکته ی قابل توجه این است که با وجود درآمد بالای اینستاگرام از تبلیغات پیش از اینکه به دنبال کسب درآمد از طریق تبلیغات باشیم باید با نحوه ی استفاده از این فضا برای تبلیغ آشنا باشیم و بهتر است برای اینکار از تیمی متخصص برای انجام آن استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *