دسته‌بندی نشده

تاثیر اینستاگرام بر کسب و کار :

بررسی های انجام شده نشان می دهد افرادی که از موبایل و یا تبلت وارد اینترنت می شوندنسبت به افرادی کامپیوتر وارد اینترنت می شوند بسیار بیشتر است می باشد و این به سرعت درحال افزایش است ،بدیهی است در چنین شرایطی شبکه های موبایلی بازدید کننده های زیادی را به خود اختصاص دهند .

آمارها نشان می دهد اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی موبایلی توانسته بیشترین تعداد مخاطب را به خود اختصاص دهد .نرخ رشد تعامل مخاطب با اینستاگرام در مقایسه با دیگر شبکه ها بالاتر بوده و این نرخ با سرعت زیادی درحال افزایش است .بیش از نیم میلیارد مخاطب فعال برای یک شبکه اجتماعی آماری شگفت انگیز می باشد .میزان دانلود اینستاگرام در اپ استور و همچنین کافه بازار نشان می دهد تا چه میزان مخاطب با آن ارتباط برقرار کرده ؛همچنین با بررسی پر بازدید ترین صفحه ها می توان دریافت که میزان مخاطبان فعال چه میزان خواهد بود.

چنین فضای آماده ای سبب شده است تا کسب و کارها اینستاگرام را بعنوان اولین فضا برای تبلیغ کسب و کار خود انتخاب کنند .آمار ها نشان می دهد میزان افزایش خرید از طریق پیج های اینستاگرامی در یکسال گذشته صد درصد افزایش داشته و این به معنای جلب اعتماد مشتری در این فضا است.اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی بر درآمد رستوران ها و کافه ها گذاشته به گونه ای که بسیاری از آن ها برای جذب مشتری در اینستاگرام با یکدیگر رقابت می کنند هم چنین اینستاگرام تاثیر شگفتی در بازار پوشاک ‌ایجاد کرده است ،نوجوانان و جوانان بخصوص زنان عمده ی مشتریان این بازار را تشکیل می دهند.

درپابان باید عنوان کرد داشتن پیج فعال و دانستن نکات آموزشی تبلیغ کسب وکار و همچنین داشتن فالوور فعال و واقعی مهم ترین ابزارهای کسب در آمد در فضای اینستاگرام است با داشتن این ابزارها بی تردید اینستاگرام مناسب ترین پلتفرم برای تبلیغ کار شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *