دسته‌بندی نشده

اینفولئنسر مارکتینگ :

اینفولئنسر مارکتینگ به معنای بکار گیری تجربه ی یک کاربر مشهور و تبلیغ محصولات و خدمات به وسیله ی اوست.یکی از موفق ترین و بهترین روش ها مطابق آمار تبلیغ بوسیله چهره های شناخته شده می باشد دلیل این امر آن است که ابتدا آن ها دنبال کننده های زیادی دارد و دوم تاثیر گذاری آن ها بسیار زیاد است و مهم ترین دلیل این است که آن ها می توانند حس کنجکاوی مخاطب را تحریک کنند و اورا با خود همراه کنند .معمولا سبک زندگی سلبریتی ها برای عموم مردم جذابیت زیادی دارد و آن ها را به عنوان الگو برای خود تعریف می کنند آنچه این روزها در شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام اتفاق افتاده است اینفولئنسر به عنوان یک الگو تاثیر زیادی بر مخاطب می گذارند به گونه ای که مخاطب به دنبال استفاده از تجربیات آن ها می باشد البته محتوای تولید شده بسیار اهمیت دارد این محتوا می تواند توسط خود اینفولئنسر تعریف شده و یا اینکه برند مورد نظر متن تبلیغ را در اختیار اینفولئنسر قرار دهد.

 

اینفولئنسر ها خود به چند دسته تقسیم می شوند:

 

۱)سلبریتی ها:افراد مشهور همان سلبریتی ها هستند .

۲)واینرها:واینر ها ویدیو سرگرم کننده تولید می کنند.در واقع آن ها بازیگران شبکه مجازی هستند.

۳)بلاگر ها :اگر به دنبال فروش محصولات خود هستید باید به سراغ نقد و بررسی بروید ؛بلاگرها نقد و‌بررسی کرده و‌ تجربیات خود را به اشتراک می گذارند.

اینفولئنسرها با برگزاری کمپین های مختلف اقدام به تبلیغات می کنند این یکی از روش های موثر تبلیغات می باشد نحوه ی برگزاری کمپین ها به

این صورت است که ابتدا هدف تعریف شده ،بودجه تعیین میشود سپس اینفولئنسر مناسب انتخاب شده و کمپین اجرا می شود و بعداز اجرا از آن باز خورد گرفته می شود.

 

نتیجه و آمار نشان می دهد استفاده از اینفولئنسرها امروزه یکی از روش های اثر گذار بازاریابی است ،استفاده از اینفولئنسر ها و برگزاری کمپین نیازمند تیم تخصصی برای ارائه بهترین محتوا به مخاطب و دریافت بهترین بازخورد می باشد پیشنهاد می شود برای افزایش بازده قبل از اقدام برای تبلیغات، مشورت بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *