دسته‌بندی نشده

رقابت فروش در اینستاگرام:

اگر هنگام جستجو در اینستاگرام با صفحاتی برخورد داشته‌­ باشید که تقریبا همان کسب و کار شما را انجام می­‌دهن باید بدانید این صفحات دقیقا همان رقبای شما هستند.با تجریه و تحلیل رقبا میتوانید آمار فروش خود را افزایش دهید . اگر این تجزیه و تحلیل را به درستی انجام دهید، می­توانید نقاط ضعف و قوت رقبای اینستاگرامی خود را پیدا کرده و از آن­ها برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام چگونه انجام می­شود؟

برای این کار ابتدا باید شرکت­‌ها، صنایع و کسب و کارهای مرتبط با خود را بشناسید و بدانید چه محتوایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌­کنندهمچنین نحوه پست گذاری آن ها استفاده از هشتگ ها و نحوه ی نوشتن کپشن آن­ها چگونه است در قدم بعدی باید در مورد آن­ها اطلاعات جمع­‌آوری کرده و آن­ها را دسته­‌بندی کنید.

مرحله ی اول شناسایی رقیبان :
واژه های مربوط به کار خود را گوگل کنید و لیستی از فعالان در این زمینه بدست آورید ،استفاده از هشتگ های مرتبط با کارتان در فعالیت های اینستاگرام نیز می تواند رقیبان را به شما معرفی کند بهتر است پنج رقیب موفق خود را شناسایی کرده وآن ها را رتبه بندی کرده و برنامه ریزی کنید.
مرحله ی دوم اطلاعات کامل را از رقیبان بدست آورید:
بعد از شناسایی رقیبان به سراغ کسب اطلاعات درباره شیوه ی تبلیغ و راه استفاده ی آن ها از اینستاگرام بروید .
مرحله ی آخر رقیبان را تجزیه و تحلیل کنید:
با تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از رقبای خود می توانید سرعت کار خود را بهبود بخشیده و از اشتباهات تکراری بپرهیزید.

در این مقاله با مفهوم رقابت در شبکه­‌های اجتماعی و نحوه تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام آشنا شدیم. سپس دریافتیم که جمع آوری اطلاعات درباره‌­ی رقبای اینستاگرامی و سپس تجزیه و تحلیل آن‌ها می­تواند باعث بهبود کسب و کار شود،توجه به این امر برای داشتن تبلیغات ضروری است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *