دسته‌بندی نشده

تاثیر بالای اینستاگرام بر رفتار خرید مصرف کنندگان:

اینستاگرام در حال حاضر اثرگذارترین پلتفرم بر روی رفتار خرید جامعه است ؛فیسبوک و پینترست در رتبه ی بعدی قرار دارد .در سال های اخیر اینستاگرام رشد بالای ۳۰۰درصد داشته است .

علت این میزان اثر گذاری این است که مخاطبان یکدیگر را دنبال کرده‌که بتوانند از تجریبات خرید یکدیگر استفاده کنند و بتوانند از طریق ارتباط و تعامل از تجربه مشابه استفاده کنند ،بسیاری از اینفولئنسر ها درواقع ژورنالی برای معرفی محصولات هستند و این امکان را به دیگر دنبال کنندگان می دهند تا بتوانندمحصولات را مقایسه کرده و از تجربیات آن ها برخوردار شده و حتی نحوه ی استفاده ی درست از محصولات خود را دریابند.

آمار ها نشان می دهد بیش از ۷۰درصد کاربران با گشتن و جستجو در اینستاگرام تصمیم خود را برای خرید گرفته اند همچنین میتوان ادعا کرد اینستاگرام توانایی تغییر سلیقه ی کاربر را داردمعرفی دنیای مد به کاربر و بالا بردن آگاهی او‌در این زمینه می تواند نظر او را به سمت محصول ما جلب کند.خوب است بدانید اینستاگرام تاثیر زیادی برسبک زندگی و خرید محصولات غذایی داشته است .معرفی مواد غذایی مختلف و واداشتن مخاطب به خرید واستفاده از آن دنبال کننده های زیادی به همراه دارد .

 

 

کسب و کار شما نیاز به معرفی دارد و بهترین فضا برای معرفی محصول شما با کمترین هزینه اینستاگرام می باشد ؛شرط داشتن یک پیج خوب داشتن فالوور های فعال و واقعی است ؛فالوور واقعی با لایک ،اشتراک گذاری و معرفی پیج شما بزرگترین خدمت را به شما خواهد کرد .این امر نیاز به تخصص و مهارت لازم دارد و در مقابل صرف هرینه برای اینکار درآمد قابل توجهی را کسب خواهید کرد.آمارها نشان می دهد در سال های خرید تبلیغات در اینستاگرام نسبت به دیگر رسانه ها ترجیح داده شده است و علت آن صرف کمترین هزینه نسبت به دیگر رسانه هاست.

اگر تاکنون فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز نکردید با بهره گیری از تخصص کافی حتما اقدام به آن کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *