دسته‌بندی نشده

عملکرد پست های معرفی محصول در اینستاگرام

علاقه ی زیاد مخاطبان به پست های معرفی محصولات به خصوص پست ها در زمینه مد و پوشاک ،لوازم خانگی و طراحی و دیزاین موجب شده است تا بسیاری از فروشگاه های سطح شهر این بستر را برای تبلیغات کسب و کار خود درنظر بگیرند .فضای عکاسی تخصصی و معرفی محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .یکی از قوانین معرفی محصولات این است که همه ی محصولات باید ویژگی مستقلی برای خود داشته باشند در برخی از این پست ها حضور اشخاص معرفی کننده الزامی است به گونه ای که آمارها نشان می دهد پست هایی که افراد در آن ها حضور دارند ۳۸درصد نسبت به بقیه پست ها با تصاویر محصولات لایک می گیرند .

داشتن مخاطب فعال و فالوور واقعی یکی از مهم ترین نکات داشتن یک پیج اینستاگرامی فعال و درآمدزا است برای نگه داشتن چنین مخاطبی باید پست های انتشار داده شده مطابق سلیقه ی فالوور باشد و همواره مخاطب را به سمت شما جذب کرده و لایک بگیرد ؛همچنین این پست ها باید جذابیت کافی داشته باشد تا مخاطب این پست را با دیگران به اشتراک گذاشته و سبب جذب فالوور بیشتر شود ،در حقیقت می توان گفت داشتن فالوور واقعی یک سرمایه مهم برای کسب و کار شماست .

frooti بزرگترین برند فروش میوه در هندوستان است. پروفایل اینستاگرام این برند پر از تفریح و سرگرمی برای نگه داشتن فالوور فعال  به منظور در آمدزایی و معرفی محصول می باشد.

پلتفرم اینستاگرام خرید و فروش را آسان کرده و امکان مقایسه محصولات را به کار می دهد بنابراین کسب و کار ها باید فالوور های خود را به مشتری تبدیل کنند و پست های کاربرپسند را در صفحه ی خود اشتراک بگذارند.

این نکته بسیار مهم است که بتوان پست های هدفمند ایجاد کرده و بهترین پست ها را عرضه کنیم.

نحوه ی درست پست گذاری در اینستاگرام:

پست‌گذاری:

هدف شما از راه اندازی یک صفحه تجاری اینستاگرام ، معرفی محصولات و برند خود و فروش بیشتر آنها است ، پس به جای تبلیغ کارتان وانتشار اعلامیه ، تصاویر جذاب درباره تجارت خود به اشتراک بگذارید. تصاویر جذاب از کارتان به اشتراک بگذارید به جای تبلیغ کارتان و انتشار اخبار از تصاویر استفاده کنید.کپشن با اطلاعات کافی بگذارید و همچنین به قیمت گذاری توجه کافی را داشته باشید.

با معرفی محصولات به درستی و دانستن تکنیک های موثر می توانید فروش خود را افزایش داده و کسب و کار خود را بهبود دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *