دسته‌بندی نشده

تاثیراینستاگرام برای برندها و برند سازی:

با بیش از ۳۰میلیون کاربر ایرانی ،فرصتی تقریبا رایگان و بسیار کم هزینه بوجود آمده است تا کسب و کار ها از این راه درآمدخود را افزایش دهند .

آمار ها نشان می دهد:

۹۰درصد از۱۰۰برند مشهور دنیا جهت تبلیغات کار خود از اینستاگرام استفاده می کنند.مخاطبین زیاد همچنین هزینه های کمتر و نیز شدت اثرگذاری بسیار بالا برند های پرمخاطب را ترغیب کرده تا بتوانند ازآن استفاده کنند به گونه ای که بیشترین آمار فالوورهای واقعی را دارند. 

۴۰درصد از برندهای مشهور دنیا اینستاگرام را فاکتوری بسیار مهم در بازاریابی خود دانسته و این روش تبلیغ را بسیار موثر می دانند.بسیاری ازبازاریاب های موفق این برند ها طبق گزارشات خود اعلام کردند اینستاگرام روش  بهینه ای برای تبلیغ محصولات آن ها بوده است.

بیش از ۵۶درصد از کاربران برندها را دنبال می کنند.

۳۰درصد از بازاریاب های موفق اینستاگرام را بستری مناسب دیده و به بازاریابی در اینستاگرام اعتقاد دارند.

میزان مشارکت کاربران در اینستاگرام بسیار بیشتر از فیسبوک و توییتر بوده و آمارها نشان می دهد ۸۴بار بیشتر از توییتر و ۱۰۰بار بیشتر از فیسبوک است.

برندسازی:

بهتر است شاخصه ای برای معرفی محصولات خود در اینستاگرام داشته باشید بدون شک این امر سبب می شود تا ویژگی خاص به شما تعلق گرفته و فضای رقابت شما مشخص شود.

لازم است برای برند سازی در اینستاگرام سه مرحله اساسی طی شود:

۱)نوع محصول و خدمتت خود را دقیق مشخص کنید:

۲)ارزش آفرینی کنید و این ارزش را نسبت به رقبا بطور اختصاصی تعریف کنید

۳)رفتار مخاطب خود را در اینستاگرام مشخص و دنبال کنید و رشد صفحه خود را بررسی کرده و مقایسه کنید .

نکاتی برای جذاب کردن برندتان:

از یک نماد متفاوت و جذاب استفاده کنید:
نماد شاخصه ی برند شما تعریف می شودشما می توانید با یک نماد جالب برند خود را معرفی کرده و در ذهن مخاطب تثبیت کنید
خلاقیت و تماییز داشته باشید :
روش های خلاقانه برای ارائه محصولات و خدمات داشته باشید و هرروز محصولات خود را باکیفیت بیشتری عرضه کنید
احساسات مخاطب را در نظر بگیرید:
بهتر است توجه کنید که مخاطب از شما چه می خواهد نحوه ی چیدن محصولات باید بتواند احساسات مخاطب را تحت شعاع قرار دهد.
نحوه ی قیمت گذاری شما باید با متفاوت با رقیبتان باشد:
محصولات مشابه گاه به قیمت پایین تر می توانند آمار فروش را بسیار بالا برده و فروشنده را به سود بالایی برساند.

با رعایت این نکات پایه و بهره مند ی از تخصص کافی می توان اقدام به برندسازی و تثبیت برند در شبکه های اجتماعی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *