دسته‌بندی نشده

بازاریابی ارگانیک در اینستاگرام

به چه علت باید از اینستاگرام در کسب و کارمان استفاده کنیم؟

اینستاگرام روزانه بیشتر از ۳۰۰میلیون کاربر تحت اختیار دارد ،این امر سبب شده است که توانایی بسیار بالایی در بهبود کسب و کار ها و بالا بردن امتیاز آن ها داشته باشد . علاقه ی کاربران به اینستاگرام وتعامل زیاد با آن سبب شده است که ویژگی منحصر به فردی برای اینستاگرام درنظر گرفته شود .

کاربران تمایل دارند با برندها ارتباط برقرار نموده و با آن ها مشارکت کنند. مطابق آمار در اینستاگرام برند ها با ۴درصد از دنبال کننده های خود در ارتباط بوده این در حالی است که از طریق فیسبوک و توییتر تنها با ۰.۱درصد از آن ها در ارتباط می باشند .

مطابق آمار هفتاد درصد از کاربران اینستاگرام یک برند خاص را جستجو ‌می کنند و شصت و دو درصد از آن ها حداقل یک برند را جستجو‌ می کنند .

همچنین بازاریابی در اینستاگرام بسیار فضای مناسبی است زیرا مطابق آمار تنها ۳۶درصد بازاریاب ها از اینستاگرام استفاده کرده و ۹۴درصد آن ها از فیسبوک استفاده میکنند بنابراین این پلتفرم مکان مناسبی برای رقابت می باشد .

استراتژی بازاریابی در اینستاگرام:

برای بازاریابی در اینستاگرام به چند استراتژی برای حصول موفقیت نیاز داریم:

۱)تعیین هدف:باید هدف از پیج خود رامشخص کرده و زمینه فعالیت را مشخص کنید . این فعالیت می تواند در زمینه خدمات ،آموزش و …باشد .

۲)جذب فالوور واقعی:مهم ترین اصل برای بازاریابی در این فضا جذب فالوور واقعی می باشد تا از این طریق بتوان تبلیغات موثری و پیج فعال داشت.

۳)برنامه ریزی ثابت و پیوسته:به طور هدفمند پست گذاشته و روند منظمی برای فعالیت خود داشته باشید.

اگر تمام این مؤلفه ها را در کنار هم به کار ببرید، اینستاگرام میتواند نتایج و بازده های فوق العاده ای برای برندتان همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *